20 Şubat 2015 Cuma

KADI AK PARTİ OSMANİYE MİLLETVEKİLİ A ADAYI


Karabük üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. İbrahim KADI Osmaniye İlinden AK Parti Milletvekili aday adayı oldu.

Saygıdeğer Tüm Dost, Akraba, Öğrenci/Mezun Ve Osmaniyeli Hemşerilerimin Hayır Duasına İhtiyacım Var.
İnsanoğlunun Hayatını Değiştiren Önemli Anlar Vardır. 10 Şubat İtibari İle Hayatımın En Önemli Kararını Vermiş Bulunmaktayım. Bu Yolculuğun Hayatımdaki En Zor Yolculuk Olduğunu Biliyorum, Ancak Kolayı Herkes Başarır Önemli Olan Zoru Başarmaktır.
Bu Ülkenin 2023 Hedeflerini Gerçekleştirecek Ekibin İçerisinde Olmak, Her Türlü Zorluğa Katlanmaya Değer. Bu Zamana Kadar Edinmiş Olduğum Bilgi Birikimim, Tecrübem Ve Çevremi, Ülkemizin 2023 Hedeflerini Gerçekleştirmede Bir Harç Olabilecektir.
İnsanoğlu Daima Doğup Büyüdüğü, Gençliğinin Geçirdiği Yerleri Özler, Bende Bu Özlemi Daima Duydum. Her Fırsatta Dağları'nda Davar Güttüğüm, İnşaatında Çalıştığım Aslantaş Barajı'nı, Pazarında Yumurta, Çökelek, Peynir Sattığım Osmaniye Pazarını, Osmaniye Meslek Lisesi Öğrenciliğim Sırasında Geceleri Çalıştığım Öncüler Tuğla Fabrikası Hep Bana Geçmişimi Hatırlattı. Daha Çok Çalışmam İçin İtici Güç Oldu. Ne Zaman Geçmişimi Hatırlamak İstediğimde Bu Yerleri Ziyaret Ettim. On Binlerce Öğrencimi De, Bu Hatıralarımı Anlatarak, Onlarında Çalışarak Daha İyi Ve Güzel Şeyleri Başarabileceklerini Göstererek Motive Ettim.
Doğup Büyüdüğüm, Binlerce Akraba Ve Dostlarımın Yaşadığı, Osmaniye’nin bir evladı olarak hep Osmaniye Sevdası ile Yaşadım. Mesleki Çalışmalarım Dışında, Önceliğim Hep Osmaniye’nin Sorunlarına Çözüm Bulmak İçin Çalışmalar Olmuştur.
Ülkemizin 2023 Hedeflerinde Osmaniye'yi Bir Adım Öne Çıkarmak, Globalleşen Dünya'dan Daha Fazla Pay Almasını Sağlamak İçin 2015 Seçiminde Osmaniye'den Aday Ada'yı Olmaya Karar Verdim. Ülkemizin 2023 Hedeflerini Gerçekleştirebilmesinde Uzun Adamın Yanında Bizim Gibi Çalışkan, Yetenekli Ve Samimi Aynı Zamanda Adam Satmayan Dava İnsanlarına İhtiyaç Vardır.
Tüm Dostlarımın, Akrabalarımın, Öğrencilerimin Ve Değerli Osmaniye Halkımızın Hayır Dualarını Beklerim.
Hakkımızda En Hayırlısını Bilen Allah (Cc), Hayırlara Vesile Eylesin. Allah Yar Ve Yardımcımız Olsun.

Prof. Dr. İbrahim KADI



Öğrencilerin ve Mesayi Arkadaşlarının Tanımı İle Prof. Dr. İbrahim KADI

0 yorum:

Yorum Gönder