28 Şubat 2015 Cumartesi

CHP DÜZİÇİ’NDE MİLLETVEKİLİ ADAY ADAYLARINI TANITTI

CHP Düziçi İlçe Başkanlığı tarafından 7 Haziran 2015 Milletvekili Genel Seçiminde Aday Adayı olan Nihat Çerçi ve Serpil Düzgün partililere tanıtıldı.

CHP Düziçi İlçe binasında düzenlenen tanıtım toplantısında açılış konuşmasını CHP Düziçi İlçe Başkanı Durdu Göl yaptı. Göl, konuşmasında şunları kaydetti: “Ben ülkemde yaşananları size anlatmayacağım. Sizler en az benim kadar gündemi takip ediyorsunuz. Yapılan yolsuzlukları, hırsızlıkları en az benim kadar sizler de takip ediyorsunuz.

Benim sizlerden tek ricam; değerli arkadaşlar 7 Haziran’da yapılacak genel seçimde bu AKP’yi sandığa gömme adına siz değerli yol arkadaşlarımın üzerine düşen görevleri sonuna kadar sonuna kadar yapıp gece gündüz demeden sandıklara sahip çıkıp sizlerden güç vermenizi bekliyorum. Hepinize sevgi ve saygılarımı sunuyorum. 

Daha sonra CHP Düziçi Belediye Başkan Adayı Dr. Alper Öner söz alarak şunları konuştu: “ Tabi Durdu bey sık sık belediye başkan adayımız diyor. Geçmişteki belediye başkan adayınız. Belediye başkanı olamadık daha. Ama şimdi hesap günü geldi. 7 Haziran’a 100 günün altına düştü, hesap günü geldi. Biz hepimiz herşeyden daha güçlüyüz. Tek tek gücümüz hiç bir şeye yetmeyebilir ama hepimiz birlik beraberlik içinde olursak, hepimiz el ele verirsek, tek yumruk olursak Düziçi’nde o aldığımız 9 bin 854 oyun daha da üzerine çıkarız, çıkmalıyız da. İşte görüyorsunuz Ülkemizin halini; dış polititikamız berbat, Suriye ile, Irak’la, İran’la, Mısır’la, Cezayir’le, Yunanistan’la bir tek dostumuz kalmadı. Dünyanın gözü önünde Türkiye’nin itibarı yerle bir edildi. Kim yaptı bunu AK Parti hükümeti. Kendini kısmen dini kullanarak, kısmen insanların fakirliğini kullanarak, Türk halkı bana göre çok kıymetlidir. Atatürk dememişmiydi “ Köylü Milletin Efendisidir” diye. O köylü insanlarımızın bazan çocuk parası vererek oyunu aldı. Bazan destekleme veriyorum dedi. Kaşıkla verdiğini kepçeyle aldı. Farkına varamadı vatandaşımız. Ama biz o insanları tekrar ikna ederek o oyları alarak Tam bağımsız Türkiye Cumhuriyetini, Misakı Milli sınırları bozulmamış Türkiye Cumhuriyetini çok daha iyi idare edebiliriz. Bunun idaresi CHP’nin kadrolarında tamamıyla var.Biz Osmaniye’de çok kuvvetli Nihat Çerçi abimizle, Serpil hanımla bu işi başarabiliriz. Ben başaracağımızdan canıgönülden inanıyorum. Ben partimin emrindeyim. Benim için belediye başkanlığı, milletvekilliği bir makama aday olmak hiç önemli değil, ben gece gündüz olduğu kadar paramı, gücümün yettiği kadar emeğimi, dilimin döndüğü kadar çevremi partiye kanalize ederim ve hem de ölene kadar kanalize edeceğim. Ben ölene kadar Cumhuriyet Hlk Partisi’nin hizmetçisiyim.” 
Tanıtım toplantısında CHP Osmaniye Milletvekili Genel Seçiminde Aday Adayı olan Serpil Düzgün de kısa bir konuşma yaparak şunları söyledi: “ Arkadaşlar, burdan Ankara’da bir kız kardeşiniz olmasını ister misiniz? Oraya Osmaniyeli bir kadın eli değmesi gerekiyordu. Çok heyecanlıyım. Sizlerle ilk tanışmam. Ama beni desteklemenizi istiyorum. Ben kelimeleri toparlayamıyorum ama bir kadın eli değsin değil mi? Desteklerinizi bekliyorum. Çok teşekkür ediyorum hepinize.” 

CHP Osmaniye Milletvekili Aday Adayı Nihat Çerçi söz alarak şunları kaydetti: “Dava arkadaşlarım, yol arkadaşlarım. Sizler bugün de geldiniz şeref verdiniz, onur verdiniz. Benim bu mutlu günümü paylaştığınız için hepinize teşekkür ederim. Siyasette varım dedim, CHP örgütünü muhatap aldım. Konuşmam da da sırada kim olursa yanınızda, aranızda olacağım dedim. Yine beraberiz yine sahaya ineceğiz. Ne için AKP faşizmine dur demek için. Ben de sizlere AKP’nin ne yaptığını ne ettiğini, nasıl geldiğini anlatmayacağım. Çünkü hepiniz televizyonda görüyorsunuz, sokakta görüyorsunuz, Okuduğumuz gazetede, sokakta, pazarda görüyorsunuz. Artık öyle bir hale geldiki; sokağa çıkamaz hale gelecek insanlar. Kim dur diyecek. Bizden başka kaldımı? Biz bu ülkeyi kuran ruhun evlatlarıyız. AKP’ye karşıda dur diyecek güç biziz. Ama birlik olmak lazım, beraber olmak lazım. Omuz omuza olmaklazım. Ne zaman 7 Haziran’da. 7 Haziran’da bunlar nasıl geldilerse öyle biz göndereceğiz. Başka bir yerden medet ummuyoruz. Biz ne koalisyon peşindeyiz ne de darbe peşindeyiz.Demokrasi ise demokrasiyi Türkiye’ye getiren Cumhuriyet Halk Partisi ise götürecek olan da bizleriz. Ama buna inanmamız lazım. Osmaniye de CHP zayıf deniyor. Osmaniye’den milletvekili çıkarmı hocam ne yapıyosun diyorlar. Çıkar arkadaşlar, samimi söylüyorum Osmaniye ilinde gezmediğim köy, girmediğim sokak kalmadı. Siz bana dedinizki 2011 seçimlerinde biz ilçe olarak arkandayız. Sen git başka yerlerde çalış, 4 yıl boyunca Osmaniye’nin köy vediğer ilçelerinde çalıştım. Sahada çok güzel bir gücümüz var. Tabanda bizim insanımız var. Onlar bizden uzaklaşmışlar. Onlara bu enerjiyi vermek, onlara bu inancı vermek bizlere düşer. Bende bu yürek var, bu yürekle geziyorum. İnanın gittiğimiz hiç bir yerden boş çıkmadık. Yeterki çalışın. Yetrki koşun, muhakkak size oy vereceğiz dediler. Burada bizim 39 bin oyumuz var. Milletvekilki çıkarmamız için Osmaniye genelinde bir 6 bin oya ihtiyacımız var. Bu oy Düziçi’nden de çıkar. Bu oyu sadece Düziçi çıkaracak. Osmaniye, Kadirli ve Bahçe’den de daha fazlasını alacağız. Çünkü onlar da inandı. Neye inandılar 7 Haziran’da milletvekili çıkaracağımıza inandılar. Biz bu inancımızı yüreğimizde diri tuttuk, dinç tuttuk. Onun için koşuyoruz gece demeden gündüz demeden. Kışın soğuk demeden, yazın sıcak demeden geldik seçim arefesine.”dedi.

0 yorum:

Yorum Gönder